Kitchen aid



Igår kom min älskade mamma och pappa och överaskade mig med en mycket efterlängtad present:


En vackert röd kitchen aid som nu står på min köksbänk och glänser med sin närvaro. Tyvärr hinner jag inte inviga den förren möjligen till helgen.


Så fin så!!


Man fick även en glasskål till den och det tackar man ju inte nej till för bara den kostar ju några kronor.

Jag är så glad och en liten tår fick jag allt i ögat när jag fick den. Nu kommer jag att baka hela sommaren, eller ja i alla fall när vi har flyttat, får väl hålla mig till dess, kan ju inte ha hur mycket som hälst i frysen, blir för jobbigt att ta det med sig i flytten...
I alla fall så har min helg varit fulländad!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är alltid kul att glädja någon, för glad och förvånad blev du... Det är ju igentligen en för tidig 30 års present... Du är värd detta vår älskade dotter, vi älskar dej// Mamma och Pappa

2010-06-20 @ 22:04:18
Postat av: Sanna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 01:07:29
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0