Diet dag 2...


Då var första dagen av dieten snart slut. Måste säga att det har varit trist att äta massa frukt hela dagen, det är ju så svårt för mig att komma ifrån på jobbet och äta soppan, så den åt jag bara till middag på jobbet idag och sen när jag kom hem på kvällen.

Såhär såg dagen ut:
Frukost: 2 apelsiner och 1 äpple.
Mellanmål: 1 äpple.
Lunch: soppa, 1 apelsin och 1 äpple.
Mellanmål: vindruvor och 1 äpple.
Middag: soppa
Gott på kvällen: fruktsallad





Känner att jag har huvudvärk nu... men det är inget ovanligt, det brukar jag ha på kvällen... misstänker att det är sockerabstinens =)

DAG 2: Ät soppa så mycket du vill och grönsaker så mycket du vill...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0