Diet...


Imorgon ska jag börja med en ny diet som jag ska se om den är något att ha. Soppdieten kallas den.
Så idag har jag gjort soppan som man ska äta hela veckan.
Tänkte att jag skulle hålla er lite uppdaterade hur det går.
Så idag får ni receptet på soppan:



6 gula lökar
1 kålhuvud
4 morötter
1 selleristjälk
2 gröna paprikor
2 burkar krossade tomater
3 buljongtärningar
2 påsar pulverlöksoppa

Alla grönsaker skärs i bitar och läggs i en stor kastrull.
Häll över vatten och tillsätt krossade tomater, buljontärningar och pulversoppen
Koka soppan tills grönsakerna har mjuknat (ca 1 timme).
Vid behov kan du krydda soppan efter tycke och smak.
Du kan med fördel använda soja, vitlökssalt eller örtsalt.









Hela uppläget är enkelt.
Du ska laga soppan som är mycket kalorisnål.
Du får sedan äta hur mycket du vill av soppan.

Fem kilo lättare på sju dagar sägs det!
Vi får se hur det går...

DAG 1: Äter man så mycket soppa man vill och så många frukter man orkar, men INTE banan

Kom åter för uppdatering och vad som ska tillsättas förutom soppan på dag två...


Kommentarer
Postat av: Siri

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 07:28:21
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0